Subject: 1.1-5_017051-3_Täiendav_taotlus_täitmisregistri_andmetele_juurdepääsu_saamiseks_20250718.asice
From: "MTA Uurimine" <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
Date: Fri, 18 Jul 2025 15:34:05 +0300

Teie:  14.07.2025 nr 2-5/5885

Meie: 18.07.2025 nr 1.1-5/017051-3

Edastame täiendava taotluse täitmisregistri andmetele juurdepääsu
saamiseks.

Lugupidamisega

  <https://emta.ee/sites/default/files/2023-01/lovid.png>

uurimisosakond
Maksu- ja Tolliamet
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <https://www.facebook.com/maksujatolliamet>
<https://www.linkedin.com/company/100561/>
<https://www.instagram.com/maksujatolliamet/>
<https://www.youtube.com/user/MTAvideod>

 <https://www.emta.ee/> www.emta.ee

  _____

Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud
teavet. Kui te ei ole selle kirja adressaat, palun võtke ühendust saatjaga
ning kustutage e-kiri arvutist.
This e-mail may contain information which is classified for internal use.
If you are not the intended recipient of this message, please notify the
sender immediately and delete the message.